LÉKÁRNICKÁ INZERCE® podporuje komunitu lékárníků, farmaceutických asistentů, sanitářek a provozovatelů lékáren. Proto vznikla i tato rubrika EXTRA.
Cílem LÉKÁRNICKÉ INZERCE® není jen pomoci uchazečům najít práci v lékárně a provozovatelům vhodného zaměstnance, ale také nabídnout zkušenosti personálních manažerů společností působících na českém lékárenském trhu a majitelů lékáren a poradit právě uchazečům, na co se zaměřit, jak úspěšně absolvovat pohovor apod. A to formou rozhovorů, chatů apod.
Stejně tak zde budeme uvádět rady, tipy a návody pro použití LÉKÁRNICKÉ INZERCE® a rovněž veškeré akční nabídky, jakož i další aktivity týkající se placených služeb.
Věříme, že Vám rubrika EXTRA pomůže při hledání práce či nalezení vhodného zaměstnance a najdete v ní řadu praktických informací!
Sedávej panenko v koutě…? Dnes tomu tak již dávno není a proto by měli uchazeči používat i motivační dopis, pomocí kterého se sami ze své iniciativy ucházejí o určitou pracovní pozici u konkrétního zaměstnavatele.
Největší český online pracovní trh v sektoru lékárenství LÉKÁRNICKÁ INZERCE zaznamenal další kontinuální růst počtu inzerentů – trend inzerentů z řad menších lékáren zůstal zachován – využívajících placené služby oproti stejnému období v roce 2013, nečastěji využívají variantu BASIC.
Největší český online pracovní trh v sektoru lékárenství LÉKÁRNICKÁ INZERCE zaznamenal téměř 25% nárůst inzerentů – především z řad menších lékáren – preferujících placenou službu a 10% nárůst počtu unikátních přístupů.
Dlouhodobý trend ukazuje, že placené služby používají v drtivé většině malé a nezávislé lékárny, které zůstávají již řadu let nejčastějšími klienty největšího českého online pracovního trhu v sektoru lékárenství LÉKÁRNICKÁ INZERCE®, ve větší míře pak jeho služby začaly využívat lékárny náležející k některému z četných virtuálních řetězců.
Největší český online pracovní trh v lékárenství LÉKÁRNICKÁ INZERCE® provedl dosud největší průzkum mezi svými klienty, jehož cílem bylo zjistit, jak se během let změnily preference uchazečů o práci v sektoru lékárenství.
Druhé pololetí 2018 na největším českém online pracovním trhu v sektoru lékárenství LÉKÁRNICKÁ INZERCE® potvrzuje výrazný nedostatek pracovních sil – vyšší poptávka je ve všech typech lékáren (veřejné i nemocniční) jak po farmaceutických asistentech, tak i po lékárnících.
První pololetí 2018 na největším českém online pracovním trhu v sektoru lékárenství LÉKÁRNICKÁ INZERCE® potvrzuje prohlubující se nedostatek pracovních sil na trhu – vyšší poptávka je stále po farmaceutických asistentech, roste však znovu zájem i o lékárníky.
Druhé pololetí 2017 dále prohloubilo dlouhodobý trend – z 98 % využívaly placené služby malé a nezávislé lékárny, které jsou již řadu let suverénně nejčastějšími klienty největšího českého online pracovního trhu v sektoru lékárenství LÉKÁRNICKÁ INZERCE®.
Ve prvním pololetí 2017 už využívalo placené služby největšího českého online pracovního trhu v sektoru lékárenství více než 97 % klientů z řad malých a nezávislých lékáren a již řadu let tak jde o suverénně nejčastější klienty LÉKÁRNICKÉ INZERCE.
Ve druhém pololetí 2016 se dále prohloubil trend využívání placených služeb především malými a nezávislými lékárnami nastoupený v předchozím pololetí, celkově tak ke konci roku 2016 tvořili tito klienti 92 % všech platících klientů.
Počet inzerátů na největším českém online pracovním trhu v sektoru lékárenství LÉKÁRNICKÁ INZERCE zaznamenal v prvním pololetí 2016 oproti předchozímu nárůst 9 %, výrazně však narostl počet placených inzerátů a to již dlouhodobě z řad malých a nezávislých lékáren využívajících placené služby.
Počet inzerátů na největším českém online pracovním trhu v sektoru lékárenství LÉKÁRNICKÁ INZERCE zůstal i ve druhém pololetí 2015 stabilní, s dalším nárůstem (18 %) počtu inzerentů z řad malých a nezávislých lékáren využívajících placené služby.
Největší český online pracovní trh v sektoru lékárenství LÉKÁRNICKÁ INZERCE zaznamenal v prvním pololetí 2015 téměř dvacetiprocentní nárůst mezi inzerenty z řad malých a nezávislých lékáren a nově se jeho služby etablovaly i mezi prodejnami zdravotnických potřeb, kde dosáhl nárůst dokonce až o 64 %.