
Tím, že lékárenství kombinuje zdravotní služby s obchodní činností, zakomponovala řada provozovatelů do své strategie i slevy. Konkrétně v lékárenství jde však o kontraproduktivní a z dlouhodobého hlediska zcela nevhodný instrument. V tomto podcastu vám na šesti konkrétních příkladech z českých lékáren ukážu, jak slevy nepříznivě ovlivňují jejich ekonomiku a proč jde v konečném důsledku pro provozovatele a majitele lékáren, a též pro investory, kteří zařadili lékárny do svého portfolia, o nevýhodný model. Ve dvou případech došlo dokonce k výraznému poklesu zisku, ačkoli zkušenost z jiného segmentu ukazovala opak.
I tomuto inzerentovi umožnila unikátní služba LÉKÁRNICKÁ INZERCE prezentovat pracovní nabídku uchazečům ZDARMA. Jednoduše POMÁHÁME!
Lékárna v Olomouckém kraji přijme farmaceutickou asistentku:a.
KONTAKT:
Z důvodu antispamové ochrany (DŮLEŽITÉ – přečtěte si, jak funguje) a prevence před automatizovaným trackingem Vám kontakt u tohoto inzerátu zašleme na e-mailovou adresu. Zadejte platný e-mail:
![Studuj farmacii – FARMACIE JE COOOOL! [nové okno]](http://www.studentifarmacie.cz/images/profile_photo_2025_1_1200x628.png)