
Strach z velkých online hráčů v českém lékárenství je nevídaný. Mnohé dokonce paralyzuje natolik, že jim brání o věcech přemýšlet věcně a bez emocí. A to je chyba, protože skutečné nebezpečí pak nedoceňují. Přitom možností, jak úspěšně vzdorovat, mají docela hodně. O mnohých ani nevěděli a přijdeme na ně až poté, co se s konkrétními provozovateli pobavím detailně a trošku je „rozeberu“ (udělám audit jejich činností a procesů). A když si definujeme i cílovou skupinu v daném regionu, nestačí se divit. Proto neřešte, co kdo píše na sockách. Zajímejte se o možnosti vaše, vašich zaměstnanců, vaší lékárny. Považuji toto téma za velmi důležité, proto jsem se na ně zaměřil i v tomto speciálu. Chci, aby se s ním seznámili i ti, se kterými jsme ho na konzultaci neprobírali.
Na tomto místě uvádíme přehled některých našich klientů (abecedně), kteří využili nebo využívají placené služby největšího českého online pracovního trhu pro lékárenství LÉKÁRNICKÁ INZERCE®. Zdaleka se nejedná o výčet všech našich klientů.