LÉKÁRNICKÁ INZERCE – EXTRA
LÉKÁRNICKÁ INZERCE > EXTRA > Statistika LÉKÁRNICKÉ INZERCE – 2. pololetí 2011

Statistika LÉKÁRNICKÉ INZERCE – 2. pololetí 2011

04. leden 2012 | Čteno: 917319x

V roce 2011 bylo do největšího českého online pracovního trhu v sektoru lékárenství LÉKÁRNICKÁ INZERCE vloženo bezmála 1000 inzerátů. Počet klientů, kteří využili placenou službu se ve 2. pololetí téměř ztrojnásobil. Průměrná měsíční návštěvnost se drží nad hranicí 500 tis. Mimořádný úspěch zaznamenaly první prezentační podcasty.

Přísná selekce bezplatných

Celkový počet inzerátů vložených ve 2. pololetí 2011 zůstal díky přísné selekci srovnatelný s 1. pololetím 2011. Pro nedodržení podmínek pro bezplatnou inzerci však byl vyřazen větší počet (16) inzerentů oproti 1. pololetí.

Podcast – sázka na jistotu maximálního efektu

Rekordní zájem zaznamenaly první dva prezentační podcasty s personální tématikou zaměřené cíleně na zaměstnance lékáren. Zejména druhý – o konzultačních službách a vzdělávacích aktivitách klienta – zaznamenal dosud nejvyšší 24H poslechovost a převálcoval tak všechny dosavadní podcasty.

Extrémní zájem o farmaceutické asistenty

Obecně se ve druhém pololetí poptávka po zaměstnancích zvýšila o 71 %. V případě lékárníků byl zaznamenán nárůst o 27 %, výrazně se však zvýšila poptávka po farmaceutických asistentech (nárůst o 185 %!). To byl také nejčastější důvod, proč klienti využili placenou službu. V případě sanitářů se poptávka zvýšila o 50 %.

Zaměstnanci nejčastěji hledali uplatnění na pozici lékárník-asistent a farmaceutický asistent. Celkový počet návštěvníků byl srovnatelný s 1. pololetím 2011, zdvojnásobil se však počet lékárníků, kteří hledali uplatnění na pozici odborného zástupce.

Ve 2. pololetí se rovněž zdvojnásobil počet studentů farmacie hledajících praxi či brigádu.

Co nejvíce hledali uživatelé

Uživatelé největšího českého online pracovního trhu v sektoru lékárenství nejčastěji vyhledávali např. tato slovní spojení: farmaceutický asistent, platy drmax, pracovní pohovor, e-learning ceska lekarna.

Nejčastěji se při vyhledávání zadávala buďto přímo města (Olomouc, Brno, Praha, Ostrava, Cheb, Klatovy) či kombinace města a názvu konkrétních zaměstnavatelů (drmax+město, pharmaland+město, lékárny tesco+město, lloyds+město). Zatímco výrazy drmax a pharmaland byly kombinovány převážně s krajskými a většími městy, výrazy lloyds a lékárny tesco častěji s okresními.

Vzhledem k nárůstu počtu klientů využívajících placené služby se zvýšil více než dvojnásobně počet uchazečů o práci, kteří do 7 dnů stáhli svůj inzerát, protože už je oslovili platící klienti.


Poslat komentář, zkušenost…

Všechny vulgární, urážející, pomlouvačné, reklamní či spamové příspěvky budou smazány!